Saturday, August 20, 2011

~ Mala$ meNgua$ai aKu ~

Assalammualaikum...

semenjak 3 menjak nie aku makin lama makin malaih. awat x taw... kot kena sumpahan kot. bila la aku nak jadi rajin sampei bebila. ini,kejap rajin tahap tenuk,kejap malaih tahap gaban. arghhh tolongla berubah wahai pn zana!!!... keadaan aku mmg dah parah, dah bpe ari aku x masak,asyik beli jew (bajet duet bnyk la tuh...) baju kotor pon en somi yg cuci (mmg nk mampos aku nie) susu dayana pon en somi yg bancuh...waaaa kritikal dah aku nie. nasib baik mandi x min org siramkan,klu idak,mau kn campak dr tingkat 10. nak taip entry baru,lagila aku baloq(malas). Cik Hp aku dah 3 ari bateri dok tinggai 1 bar,en somi plak dok bz wat apa tah smpai x charge cik hp aku,cian dia dah tingai nyawa ikan dah...padahal charge cik hp mmg rutin wajib en somi. x mo ckp manyak,nie jew yg rajin aku wat tok bbuka bsama en somi semlm. sorry hubby, today ayg masak sodap sikit ye....






Mee Goreng


1. panas kuali,buh minyak masak dlm 5 sudu,agak panas,masuk cili & bwg kisar dlm 1 senduk,kacau sampai cili tu masak (bertukar warna).

2. masuk 2 sudu rempah ikan,kacau,masuk isi ayam... biar sampai ayam tu empuk...

3. agak cili tu dh kering sikit,masuk 2 sudu kicap pokat,telur,kacau,masuk perasa(garam,sedap rasa) ..... masuk mee. kacau sampai serata.

4.masuk sayur sawi ke,taugeh ke,tauhu ke,fish ball ke,tp aku x masuk sbb semua menda tu x ader...

5. agak mee tu @ sayur dah layu,angkat... tabur daun bawang... siap leh la makan...


p/s: senang jew kan tp nak jugak aku iklan kat sini. to Cik Miera leh la try k.

0 comments:

Post a Comment

 

cikchoclare Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template